nedjelja, 1. rujna 2013.

Jedna moja pjesmica za laku noć.....


 SREĆO MOJA....

Snovi moji

Mliječni  put traže

Tamo negdje na jednoj zvijezdi

Sreća moja spava

Da poletim...još malo mi treba

U zagrljaj tebi

Srećo moja uspavana

Sa hridi u nebo što hodi

Predajem ti sve što imam

Dušu i srce svoje

Da poletim... još malo mi treba

U zagrljaj tebi

Srećo moja uspavana

Preuzmi me na mliječnom putu

U drhtaju svemirske rapsodije

Dišem tamo ...gdje disati se ne može

Tražim tamo gdje beskraj sakriven leži

Jači od svih putanja

Tijelom mi struji magnet ljubavi

Između rasutih zvijezda

Da probudi jednu

Na kojoj

Sreća moja spava

U zagrljaj da me svoj vine

Pa makar ....

Da sklupčana

Na toj zvijezdi

Sa srećom svojom spavam

Nema komentara:

Objavi komentar

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!