ponedjeljak, 9. rujna 2013.

Jučerašnji recept za smoothie

Evo da vam napišem što sam jučer u jutro uz kavicu pila:
1.dva lista blitve(narezane i oprane)
2.dva lista celera(narezana)
3.dvije kruške veće
4.dvije jabuke manje
5.čaša vode od 2 dcl
Zmiksala sam prvo zelenjavu u vodi.Onda sam dodala voće -ne trebate čistiti od kožice ako znate da je domaće i nije špricano,ja sam očistila od kožice i narezala.Kad sam zmiksala zelenjavu sa vodom dodala sam sve voće i ponovo lagano miksala da se smjesa ujednači.Po tome receptu sam pila tri dana,onda sam prešla na ovo što sam vam danas napisala:kopriva i maslačak.Uživajte.

2 komentara:

  1. Svaka čast za dobar i zdrav recept!

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno23:30

    Draga Goga,jedan mali savet:voce ne treba guliti vec ga drzati jedno 15min. u vodi u kojoj ste razmutili zeolit ili jod ili sodu bikarbonu.To su sve jaki antioksidanti,pogotovo zeolit i jod.I jos nesto,prilikom pravljenja smoothi-ja,jako je vazno voditi eracuna da se ne mesa puno voce i povrce sto mislim da ste vi ovde uradili...ali moram reci da se ovo odnosi na vegetarijance i one koji su na sirovoj ishrani.Sve najbolje

    OdgovoriIzbriši

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!