petak, 13. rujna 2013.

DOK SE KUHA GRAH I ZELJE .....

Petak je danas....pa ja odlučila kuhati grah i zelje....ili po naški grahzelje.
Dok se zelje polako krčka,a grah posebno u drugoj ranglici....ja pravim svoj smoothie.
Ma... ostalo mi je dosta zelenog lisnatog povrča pa sam odlučila da danas napravim ovako:
- kelja dosta listova
- blitve jedno pet listova
-ljekovito bilje:malo koprive,matičnjaka,stolisnika,trputca,kadulje...ma po listić....dva...
- banana
- kruška
- schili papričice mljevene malo
- oko pola litre vode
 Eto...nalila sam svu vodu odmah u zelenjavu i naravno....letilo van....hehehe..kao da radim prvi puta,
trebala sam naliti prvo oko 0,25 l vode i onda na kraju ostatak...ali eto...pobrisano sa spužvicom..i opet sve uredno !
Postupak znate....zelenjava se zmiksa sa vodom,dodaje voće....schili...i GOTOVO
Meni je ispalo dosta toga tako da sam podjelila i sa suprugom....hehehe( dobra žena!!!!)
UŽIVAJTE !




Da vam još napomene...proradio mi mozak...što se tiče kelja,tko ga može piti u smoothiu jako je dobro.Navešču vam samo par riječi od naše poznate glumice Nade Rocco što ona kaže o kelju.Ne ulazim u detalje o njezinoj prehrani i kako je ona odlučila da se hrani,nego samo ču vam napisati kako je nju izlječio kelj:
"
Svojim najjačim oružjem za pobjedu nad osteoporozom smatra sirovi kelj, za koji kaže da sadrži najveću količinu najkvalitetnijeg kalcija koji se lako ugrađuje u naše kosti, za razliku od kalcija u tabletama, koji umjesto da ojača kosti, navodno dovodi do stvaranja bubrežnih kamenaca."

Do idućeg pisanja....pozdrav !
 

1 komentar:

  1. Zdrav i ukusan obrok, svaka čast za recept!Pozdravljam te puno draga moja vrednice...

    OdgovoriIzbriši

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!