utorak, 10. rujna 2013.

Idemo....jutrašnji smoothie

Pošto mi je još ostalo u frižideru koprive i maslačka njima sam danas dodala samo dva lista stolisnika i jedan list trputca ,dodala 2 dcl vode i zmiksala štapnim mikserom.
Od voća sam stavila dvije kruškice,jednu jabučicu-ogulila sam ih i narezala na kockice, dodala par šljiva(očistila koštice-nisam ih gulila te to sve ubacila u zeleno povrče i lagano zmiksala do kraja.
Dobro je znati...ako imamo viška od zelenog povrća,koje mislimo iskoristiti u ta tri dana    kada ćemo ih koristiti za smoothie,samo ih stavite u frižider i opet drugi dan uzmemo koliko želimo,operemo ,nasjeckamo(ako treba) ,tako da ne bacamo,jer ja znam nabrati više koprive,maslačka,stolisnika kunice i ne bacam...a ako ne iskoristim ,stavim u zamrzivač(svako posebno) i opet imamo za smoothie u koje želim staviti.Ponovit ću još jednom da je sve ovo najbolje praviti u blenderu,jer se onda fino sve zmiksa...ali ja ga još nemam i zadovoljna sam sa štapnim mikserom i jako mi je fino,samo treba slijediti postupak koji vam navodim.Ovo sve što vam pišem ,nije prepisano od nikuda i nije tuđi recept,ja vam dajem samo ono što sama pravim po svome osjećaju..i normalno znajući što nije opasno za jelo.Uživajte.
ZNAČI DANAŠNJI SMOOTHIE
1.par listova koprive(dva)
2.par listova maslačka(manji su oko 5 kom)
3.dva lista stolisnika
4.jedan list trputca
To zmiksati sa 2 dc vode i dodati
5.dvije kruškice-oguljene
6.jedna mala jabuka-oguljena
7.par šljiva-nisam ih gulila samo izvadila koštice

Maslačak,kopriva,stolisnik,trputac,kruške,jabuka,šljive ,
zelenjavu prvo zmiksamo sa vodom,dodamo voće i živjeli..uživajte danas u svome zdravom smoothiu.

















Nema komentara:

Objavi komentar

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!