utorak, 11. prosinca 2012.

ADVENT!

Pošto nisam kod kuće, nego kod kćerke kao "kinderflajda" ,a vraćamo se kući tek pred Božić, nisam baš imala volju da vam uslikam njezine Adventske sviječice,makar su jako ljepe.Nekako...pronašla sam ovu prekrasnu sličicu na internetu i želim da je podjelim sa vama,mojim prijateljicama. Želim vam svima mir, veselje,neka siđe Božji blagoslov na vas .  Sjetimo se onih koji su daleko,naših prijatelja,poznanika,pružimo im bar toplu riječ.Imamo svi mobitele,telefone..pa ako nemožemo do njih ,bar nazovimo u ovo vrijeme one koje nismo dugo čuli....bit će im drago.A obiđimo i naše starije,pa susjede,(kao nekada u dobra stara vremena),oprostimo ako nas je netko uvrijedio....(Uh kako sam se raznježila),a ja vas pozdravljam do idućeg posta.

2 komentara:

  1. Baš si i mene raznežila ovim lepim postom. Pozdravljam te od ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lep tekst,svaka cast :) I blog vam je lep :)
    Pozdrav od Marije
    afroditacreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!