petak, 19. listopada 2012.

Deda i unuk slave dedin rođendan!

 



Pošto unuk Dorian jako voli svoga dedu Zlatka,morala se dedi napraviti torta!Pa kako će deda slaviti rođendan bez torte?I tako smo izmislili malu torticu za dedu i unuka .Napravili pitu od sira , (mi to pravimo od oka,bez recepta)izrezali okruglim kalupom tortu,a ostatak okrajaka mi pojeli..Jednu svijeću mora puhati deda ,a druga za unuka.Eto što znači biti deda đaka prvaka! Ma što se može- deda je deda....

Broj komentara: 5:

  1. Hvala u dedino ime!

    OdgovoriIzbriši
  2. Srećan im rođendan i želim im puno zdravlja i sreće u životu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan rodjendan dedi. Bas prelijepe fotografije, probudile su mi uspomene na mog djeda! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimno18:57

    Prelepe fotografije i divna veza izmedju deke i unuka,rekla bih neraskidiva.Tako je i moj sin bio jako vezan za mog pok.tatu i nakon 6 god.kako deka nije sa nama nije umanjilo njegovu ljubav prema dedi

    OdgovoriIzbriši

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!