utorak, 18. listopada 2011.


Pošto me nije bilo malo duže kod kuće,e pa kuća kao "Bomba"!
Potfrkala rukave i krenula malo pospremati,pa znate-brisati prašinu i tako po redu....Došla do kuhinjskog stola i evo ideje!Napraviti mali
jesenski aranžmanić da mi bude ljepši ugođaj u ovo tmurno vrijeme.
Supruga poslala na livade i šumarke da traži...Snašao se i donesao svega po malo.Tako ja ukrasila košaricu(inaće košarica svaštara) sa
šipkom,kukuruzom,jabukama,fizalisom,ma ne znam što mi je sve donesao.Ja pometala sve i evo što je ispalo.Meni se sviđa! Još stavila ispod svoj heklani milje sa Kardinalom i tako...sjedim,gledam i uživam.Ah,da sutra idemo dalje raditi i pospremati.Pozdrav svima koji zavire na moj blog.

2 komentara:

  1. Jesen u meni govori,
    jesenjska vrata otvori,
    lepota ova u moj dom
    u ljubav se pretvori..

    By Pipi za nasu Gogu!!!

    Prelepo je zato evo jedne kratke pesmice za tebe, od mene.. ja tako sklepnem u tili cas, po tome kako me inspirise i st ame inspirise...pozdrav i hvala na komentaru..

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, ovo si tako dobro napravila, svaka ti čast, baš si nadarena za ove ručne stvari...

    OdgovoriIzbriši

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!