četvrtak, 27. ožujka 2014.

I OŽUJAK POLAKO ODLAZI...

Nije da me nema...tu sam...ali vrijeme tako brzo leti...dosta obveza mi se nagomilalo....pa evo da zaokružimo mjesec ožujak.
Vrijeme je   nestabilno....odlazak u prirodu se koristi dok nema kiše....dosta je prohladno i zahtjeva da se bolje obučemo...a ponekad je vruće....bolesno toplo....ali zato svako jutro zmiksamo po jedan smoothie koristeći samoniklo ljekovito bilje koje je počelo  već polako sve više rasti....a uz to dodamo i voće koje imamo kod kuće ili kupimo...Banane su jako skupe...odnosno uvijek se iznenadim kako cijene rasu...od 8 kuna,9kuna....a sada već i 10 kuna kod nas u Plodinama.Nemamo puno velikih centara da imam izbor...ali sreća, dosta je jedna banana na dan da se stavi u smoothie....Uz banane imam jabuke koje kupim po 3 kune kilu od moga susjeda...domaće su i fine....Nisam baš ništa spremala u škrinju od sitnog voća, jer me nije bilo kod kuće skoro godinu dana....ali ove godine će ići i jagode...kupine...ribizlin...sve što mi raste i do čega mogu doći bez kupovine,tako da si ipak uštedim na onome što imamo, a ne moramo kupovati,jer je dobro za smoothie i iz škrinje.Tako slobodno stavimo i blitvu,špinat,kelj.list celera,list peršina...dobro će doći dok prođe sezona jer nećemo morati kupiti...a imamo u škrinji.
Ja baš nemam veliku mirovinu ,pa moram paziti da si skupim sve što može u škrinju dok je sezona toga povrća ili voća i da si spremim.
Ono što se mora kupiti to je cimet,đumbir,čili(ja nemam od koga dobiti da si osušim) , med,,kakao,a drugo sve možemo ako imamo vrtove i u prirodi nabrati i spremiti u škrinju da imamo kad nam treba.
Mislim da sam već u jednom postu napomenula,a ,ako nisam evo sada napominjem... da ako netko ima dijabetes ,ne mora stavljati med,mi stavljamo jer je zdrav...a za supruga napravim bez meda..njemu odlijem,a nama dodam med....eto...
Pokušajte si sami odrediti što vam paše u smoothiima...ja na primjer ne smije stavljati često kelj ..jer me smeta....pošto nemam žuči...sami čete osjetiti što vam najviše paše i uživajte u tome.
Poželjno je da si svaki dan napravimo zeleni,zdravi smoothie koji unosimo u organizam....ne mora biti u jutro...kako stignete...ipak si napravite radi sebe samih i svoga zdravlja.

STOLISNIK:



Evo danas sam u jutro uz
                                     koprivu,radić,bananu,jabuku,cimet,đumbir,čili,med,kakao,dodala i stolisnik koji smo pronašli na našoj livadi.Svaki dan nam niče novo zdravo bilje koje koristim u svojim smoothiima,a tako radite i vi.



Niče nam polako i trputac,ovaj gore na slici je ženski ima uže listove...dok je muški,koji ima široke listove još premali.....Trputac ču iskoristiti sutra u jutro za smoothie.
Do idućeg posta uživajte.

Nema komentara:

Objavi komentar

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!