subota, 5. svibnja 2012.

Pazite na prste!!!!!

Evo moje još jedne dogodovštine ili ti nazovi budalaštine!
Danas ja uredno radim na svojim blogovima,uređujem,pošto sam još bila na starom uređenju bloga,metnem" novi izgled bloga" i tako radim,radim.Mećem slike,malo surfam po vašim blogovima.Joj puno ste toga ljepoga stavile.I tako da ne duljim priču,kraj brisanja i pisanja,stisnem sa prstom,ma neznam ni sama kako.....i umjesto hrvatskog ,ja dobijem ARAPSKI jezik i slova,a jojjjjjjj.
Možete misliti panike!Što sada jadni moji blogovi odu svi ........Stisni amo stisni tamo vrati se na blogger.Što da radim.Sve piše na arapskom,a već mi je dosta i pisanja, bole me već križa,moram se odmoriti.Kuda se odmoriti a sve na ARAPSKOM.Ne znam prijateljice moje kuda sam se vratila i što sam našla da ponovno stisnem nešto i dobijem sa ljeve strane mnogo jezika i među njima i hrvatski.Stisnem ja hrvatski....i EVO ME OPET MEĐU VAMA . Uh bravo ja! Eh i za smijati i za plakati.Pozdrav svima,nadam se da više neće biti takvih eksperimenata,mislim meni je to slično,uvijek nešto isprobavam.Pusa svima.Ne napravite što i ja!!!!

1 komentar:

  1. Joj,gadno! Ja sam tak jednom napravila na mobitelu pa sam morala nać ko ima takav isti da idem redom korak po korak paralelno na oba mobitela da sam se vratila na hrvatski. Mogu mislit panike :-)

    OdgovoriIzbriši

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!