utorak, 27. prosinca 2011.

Evo i mojeg bora!

Moja je mana a i moga supruga da volimo velike borove.Pa tako imamo jedan kut,gdje svake godine postavimo bor.A taj je kut ujedno i kut u mome "radnom"dijelu.Pa tako kraj bora,jaslica,pomoćnog TV-a,imam i svoj laptop,gdje ljepo dok surfam ,gledam u moj bor!
Uslikala sam kako sam mogla ,a okićen je baš ,kako se kaže,"uredio se kao Božićno drvce".Tako i ja volim sve što imam staviti na naš bor.Ma neka se sjaji i blješti!To je samo jednom u godini!
Nekako volim taj ugođaj odraza svjetlećih lampica na kuglicama i uvijek stavim malo "viline kose"da mi daje ugođaj snjega.Eto!Vjerujem da malo pretjeram ,ali što mogu.To nam je užitak.
BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ I SVE NAJBOLJE U NOVOJ 2012 GODINI ŽELI VAM VAŠA GORDANA.

1 komentar:

  1. Kako si lepo sredila svoj radni kutak, a jelka-bor je fenomenalno ukrašen. I tebi srećne božićne i novogodišnje praznike želi tvoja prijateljica!

    OdgovoriIzbriši

Dobro došli na moj blog,hvala za svaki vaš komentar!